Pages

Sunday, June 20, 2010

Menanti dan terus menanti...

Salam ukhuwah to all my blog fans !! hehe..(sapelah jd fan blog yg ntah ap2 ni..)

Ada seorang sahabat cakap.. blog saya ni dah bersawang...?? memang lama betul blog saya dibiarkan tidak berpenghuni..maaflah memang not in the mood update blog kalau internet seperti kura2..bahkan lagi lambat dari kura2..huhu..

Alhamdulillah sekarang saya dah balik rumah, dengan kelajuan internet yg sangat laju mood berblog ni sudah kembali !!

"Penantian itu suatu penyeksaan"..betul lah tu..saya sedang menanti jawapan yang tak pasti dari Hospital Selayang sebenarnya..jawapan untuk buat attachment selama 3 minggu di hospital mulai rabu(23june2010) ni tak dijawab lagi..semangat dan keinginan yang berkobar-kobar ni nampaknya tak dipandang mereka..bagi lah kami peluang~ =(

Jadi saya ambil keputusan untuk walk-in, jumpa sendiri dengan pegawai yang bertugas di hospital berkenaan..moga2 saya success untuk meyakinkan mereka dengan niat murni kami ingin belajar..huhu..

p/s: doakan kejayaan saya~


No comments:

Post a Comment