Pages

Tuesday, October 9, 2012

utagha-key ell

Assalamualaikum,

Bermulanya perjanan yang jauh...Alhamdulillah exam posttest neurology habis awal jadi dapatlah balik awal ke kl untuk persiapan terakhir sebelum berangkat..debaran menjadi tetamu Allah kian terasa, sempat survey dari blog-blog haji untuk tahu status disana..jemaah semakin hari semakin ramai di perkarangan masjidil haram. Setiap waktu jemaah dah berduyun-duyun  ke masjid sebelum masuk waktu solat kerana ingin merebut peluang untuk berada di saf paling depan. Kalau tak bersegera confirm tak dapat solat didalam masjid, Jadi saya akan menghargai dan rancang waktu sebaiknya disana supaya dapat merebut dan mengambil sebanyak-banyak kelebihan yang dijanjikan disana. 

Sambil-sambil bosan dalam bas ni sempat la sambung baca novel fatimah syarha...terbaca 1 page ni..nak share  doa dari riwayat imam Tirmizi dengan pembaca semua =) selamat beramal


"Ya Allah aku memohon cintaMu dan cinta orang yang mencintaiMu, dan amalan(jalan) yang mendekatkan  kepada cintaMu. Ya Allah, jadikanlah cintaMu lebih aku cintai dari diriku, keluargaku, dan daripadabair sejuk (ketika pamas terik)"



with love
lebuh raya utara selatan

No comments:

Post a Comment