Pages

Thursday, August 4, 2011

Pencinta "Contest"


Assalamualaikum,

Keterujaan untuk masuk photography contest akhirnya tercapai bila dapat tahu airasia ada anjurkan satu contest. Memang dah lama mencari contest seperti ini, sejak berminat nak tangkap gambar-gambar unik dan cantik. Daripada hasil snap-shot disia-siakan lebih baik saya berikan kepada yang pakar untuk dinilai. "sambil menyelam, minum air", mungkin pengalaman masuk contest seperti ini, serba sedikit saya dapat belajar membezakan mana gambar yang dikira bagus dan mana yang dikira jelek (buruk). Menang dan kalah itu adat pertandingan! Alhamdulillah berdasarkan pengalaman sebelum ni, semua jenis pertandingan membuatkan diri saya menjadi lebih bersungguh-sungguh dalam melakukan sesuatu, yakin pada diri, tidak mudah terpengaruh dengan pandangan orang lain dan menjadikan anda itu unik dan berkebolehan. Cubalah !


Contest kali ini dinilai berdasarkan markah juri dan popularity dari Facebook, koolred dan twitter. Jadi, Saya ingin memohon sokongan sahabat semua untuk membantu saya vote gambar ini.

Bagaimana?

click on this link: "my contest picture", rate the picture-->click on "kool" for koolred users or "like" for facebook users.

Arigatou !

No comments:

Post a Comment