Pages

Thursday, June 21, 2012

Bye-Bye Mr. Braces


Assalamualaikum, 

21 June 2012 saya mengucapkan selamat tinggal kepada sahabat setia gigi-gigi saya, Mr.braces yang setia menjaga gigi-gigi supaya sentiasa teguh bersatu =) . 3 tahun jugak lah kita berkenalan kan? 

Terima kasih doktor gigi yang baik hati tolong debond, walaupun doktor-doktor lain menolak untuk menyambung kerja doktor dari Indonesia. Pelik? Aneh? Merata saya cari dentist untuk debond tetapi kebanyakannya menolak? Mungkin taknak ambil risiko menyambung kerja orang lain..hmm...kalau ada pun, letak harga tinggi melampau..huhu.. kalau kekangan waktu dan cuti sepanjang clinical years memang lebih baik saya beli tiket flight Airasia ulang alik Medan habiskan prosedur kat sana kalau harga segitu! Mungkin dentist-dentist di Malaysia perlu letak harga yang berpatutan dan dapat membantu pesakit, bukan menyakitkan pesakit dengan caj harga melampau. Ada hikmah nya lah saya tercampak kat kangar ni. 

Alhamdulillah.


Sempurnakanlah Akhlakku, sebagaimana engkau sempurnakan ciptaanku.

Ingatlah Musibah itu ujian, Nikmat juga ujian !





No comments:

Post a Comment