Pages

Wednesday, May 4, 2011

M.i.S.i

Assalamualaikum,

Selamat pagi...

Suasana pagi yang nyaman, memang bagus untuk dapat idea kalau menulis blog dan bagus juga untuk tidur kalau melayan mata yang malas-malas nak buka ni. Pilihlah mana yang terbaik. =)

Misi untuk hari ni :

Polonia Airport

jemput kawan-kawan mak saya di airport Polonia, Medan. Mereka datang melancong dan saya merangkap travel agent mereka. Siapa-siapa berminat nak datang Medan silalah hubungi saya bisa dapet Paket Murah Meriah koq..bak kata orang Medan('',)...(offer sebelum kami tinggalkan bumi Medan untuk selamanya dan sambung Clinical Years di Malaysia)

(Bukan travel agent pro, tapi boleh la kalau nak bantu mereka yang terdekat bawa jalan-jalan di Medan)

Final Discussion

Nak Jumpa dosen Community Researh Programme (CRP) dan DOPING saya untuk final discussion sebelum Proposal Karya Tulis Ilmiah(KTI) diserahkan dan hadapi hari ujian pada 20 Mei 2011. Dengar kata, saya dapat penguji "Mak-nya CRP", memang kena khatam buku statistik lah..(@__@)

Rumah Sakit Adam Malik (RSUP)

Nak cuba ke sana untuk kali kedua...tujuan nak survei awal total population untuk research nanti. Pertama kali pergi, ikut langkah kaki je, tak tahu arah mana nak dituju...mujur terserempak dengan senior KOAS (Clinical years) yang tunjuk jalan, tahulah kami nak berurusan disana nanti. Harap-harap doktor, KOAS dan perawat dalam mood yang baik untuk melayani kerenah kami waktu nak buat full research disana nanti.



No comments:

Post a Comment